Ik heb last van

Ondervindt u hinder in uw dagelijks activiteiten door bewegingsbeperking, pijn, te weinig conditie, zwelling in arm of been….

Heeft u een blessure opgelopen of kunt u niet werken door fysiek ongemak….

Kunt u uw hoofd niet goed draaien of naar het plafond kijken of heeft u hoofdpijn of pijn in uw nek….

Kunt u niet ver genoeg reiken of op de schouder liggen en is uw slaap verstoord of na een schouderoperatie….

Heeft u last van uw arm, elleboog, pols of hand en vingers bij tuinieren of sporten of na een operatie in de arm....

Kunt u moeilijk bukken of tillen of uit bed of een stoel opstaan en heeft u pijn in de rug of na een operatie van de wervelkolom ( hernia)….

Heeft u problemen van uw benen zodat u minder ver kunt lopen, mogelijk door zwelling of etalagebenen, of pijn en bewegingsbeperking door artrose van de heup of knie….

Heeft u een hersenbeschadiging door een infarct of bloeding, door de ziekte van Parkinson of Multiple Sclerose (MS) waardoor u hinder ondervindt bij het lopen, om in balans te blijven, om de arm te gebruiken of bij het aankleden….

Heeft u te weinig energie door longproblemen zoals COPD of astma of door hart- en vaatproblemen of simpelweg omdat u ouder wordt….

Ondervindt u stress of heeft u last van hyperventilatie….

Heeft u de diagnose kanker gekregen en gaat u starten in het behandeltraject met operatie, chemotherapie en bestraling van de tumor en ter voorkoming van een zwelling of groter kracht- en conditieverlies….

Heeft u behoefte om aan uw conditie te werken onder deskundige begeleiding of bent u zwanger

Heeft uw baby de neiging om in een voorkeurshouding te blijven….

Heeft uw kind schrijfproblemen of problemen met knippen, hinkelen, springen, fietsen of valt uw kind vaker of zijn er afwijkingen in het skelet zoals een vergroeiing van de wervelkolom of snelle botgroei….

dan kunnen wij in samenspraak met u een therapie bepalen om uw klachten en problemen te verminderen of op te lossen of de bij de aandoening horende symptomen beheersbaar te maken zodat u in het dagelijkse leven hiervan zo min mogelijk hinder ondervindt.
De gekwalificeerde fysiotherapeuten zullen een zo optimaal mogelijk behandeltraject met u opstellen. Wij streven ernaar dat we met u binnen 2 dagen een afspraak kunnen maken!

Voor meer informatie, aandoeningen en fysiotherapie verwijzen we u graag naar www.defysiotherapeut.com